وای نه
قرص بیوپانتن یورویتال بخور
منم همینم
بخاطر کم خونیه
منم همین جوریم چون دارم شیر میدم حتی اگ شونه هم نکنم میریزه
یا خدا کجا میشی ک
من یک دهم این ریزش داشتم یک ساله کف سرم تقریبا خالی شده رفتم دکتر با ملی دارو و آمپول و مزو تازه ریزشش کنترل شده حتما برو دکتر
ن اصلااااااااااااا
سلام عزیزم مامان بنین من و مشاوره ونمایندگی محصولات مراقبتی پوست ومو رو دارم دوست داشتی راهنماییت کنم در خواست بده تا با ویس راهنماییت کنم
منم موهام خیلی میریخت در ابن حد تازه من گوله کردم حجمش کمتر شده کمخونی داشتم الان میریزه ها ولی نسبت ب اون موقع یکم بهتره
یه سوال چند روزه موهاتو شونه نکردی و اینک حمام بودی؟و اومدی شونه کردی
نه خیلی عجیبه
همش واسه یه باره؟؟؟🫤🫤🫤🫤🫤 از غیر طبیعی هم کذشته بنظرم
از من همینجوریه
مکمل حتما بخور.آهن.مولتی.کلسیم
یا خدااا مسلما نهه
شت نه نرمال نیست اصلااا
منم زایمان اولم اینجوری موها میریخت
نه اصلا🥲
نه اصلا حتما برو آزمایش بده ببین چرا انقدر ریزش داری
من دوبرابراین وجمع میکنم خواهر
واااااای
نه اصلااا
باید ویتامین بخورع همش قطع میشه ی مدت اینطوریه
رنگشون کن ریزش کم میشع
نە بابا چیش عادیە من تو بدترین دورانم اینجوری نبودم
هر چند روز شونه میکنی؟
حجم موهات زیاده؟
همیشه اینجوریه؟
خدای من
چخبره
نه خیلی زیاده
معلومه ک ن 🤦دکتر برو
با یبار شونه زدن؟🤐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.