۶ پاسخ

کوتاه کردن دردی رو درمان نمیکنه

من ک بچه هام شیره ب شیره شدن یعنی انقد موهام می‌ریخت دیدم دارم کچل میشم پسرونه کوتاه کوتاه کردم
یکم بچه ها بزرگ بشن بدنم جون بگیره بعد موهام را بلند کنم

من مولتی ویتامین دوران شیردهی، کلسیم و امگا۳ میخورم. بچه هم شیر میدم. موهامم خداروشکر خوبه.
شما هم اگه اینارو مصرف میکنی ولی تاثیری نداشته، همون بهتره که آزمایش بدی عزیزم

والامنم کچل کردم هرکار بگی کردم برنگشت
الان پسرموازشیرگرفتم همه میگن قرص پریورین بخرم ولی خیییییییییلی گرونه

منم کجل شدم دیگه چند روزه از شیر گرفتم ۲روزه پریود شدم نمیدونم چرا اینقدر زود شدم اصلا دیگه خیلی بی جون شدم

من موهامو مدل همین عکس کوتاه کردم برا عروسی هم سشوار کردم قشنگ شدم

سوال های مرتبط

مامان بنین مامان بنین ۱ سالگی