۷ پاسخ

من قبل از اینکه ببرمش بهش استامینوفن دادم

پسر من موقع زدن امپول ها یکم گربه کرد بعد دیگ اومدیم خونه خوابید ی سه چهار ساعت بعدش حدودا یکی دوساعت اذیت شد
هرچی پاهاشون رو بیشتر تکون بدن بیشتر درد میگیره
ولی واقعا اونجور ک فک میکردم سخت نبود اصلا
با استامینوفن کاملا میشه کنترل کرد

تو اینیستا هم دوراز جان همه بچه ها مون باشه اونجوری شده بود به خدا اصلا نمیتونم بقیشو بزنم شما میزنید نمیشه کلا نزنیم چیزی میشه مادر من واکسنای منو نزده بود فقط بدو تولد و زده بودن یادمه موقع مدرسه کارت بهداشت میخواستن من نداشتم رفتن الکی درست کردن فامیل بابا تو بهداشت بود

عزیزم هیچ مشکلی نداره
من هم خیلی استرس داشتم ولی فقط همون روز اول یکم پاهاش درد میکرد و بدنش گرم بود
فقط باید مواظب تب باشی و پاراکید رو سر ساعتش بدی

میگن تاریخ انقضا شون میره تاریخشو عوض میکنند واقعا خدا رحم کنه واقعا دلم نمی‌خواد اصلا بزنم آمپول دوماهگیشو زدم بقیشو دلم نمی‌خوام بزنم

دخترم پدر منو درآورد منم خیلی استرس داشتم . س روز بیدار بود و فقط گریه میکرد تا ی هفته م تبش می‌رفت ومیومد . بهش شیاف میزدم آخرش. خیلی اذیتم کرد واقعا خدا بدونه چیه میزنن بدن بچه اونجا میگن فلان چیزه ما که نمی‌دونیم . دیگ دلم نمی‌خواد واکسن های دیگه ش رو بزنم طفلک بچم چقد عذاب کشید دو هفته هنوز ک هنوزه خوابش خراب شده کلی اذیت می‌کنه .

سوال منمم بود شنبه پسرمنم واکسن دوماهگی داره

سوال های مرتبط