من عادت دارم به شکم میخابم مشکلی داره ایا؟

۶ پاسخ

نهه عادت کن ب شکم نخوابی دیگه

الان بچه کوچیکه و تو لگن مشکلی شاید نداشته باشه ولی از الان خودتو عادت بدی بهتره

بزرکتر بسه لهش میکنی بچرو عادت کن از الان نخابی😂

دکترم گفت رو شکم نباید بخوابی توهم نخواب عزیزم

اره مشکل داره نخواب بچه خفه میشه

به نینی فشار میاد خب عزیزم

سوال های مرتبط