نه لبت خراب می شه همین جوری هیچ ایرادی نداره با ژل چهره مصنوعی می شه و اصلا دلنشین نیست تو شیردهی هم خوب نیست
ن ترخدا چیه اخه
خیلی مصنوعی میشی اونوق همه عین هم
تو شیر هی میشه انجام داد..بعدشم بله قشنگ میشه ..
آره خیلی خوب میشه من نیم سی سی زدم خیلی خوب شد
لب به نازی عزیزم ولی ببین خودت چی میخای
ارهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.