۴ پاسخ

وای پسرم انقد منو گاز میگیره موهام میکشه. وسایل پرت میکنه .

و دلت نخواد مامانی پسر من ما رو هم میزنه وقتی باب دلش نباشه😂

بله طبیعیه...فقط سعی کن باهاش با آرامش برخورد کنی

اره دختر منم اینجوره موقع بازی مخصوصا با اسباب بازیاش دعوا میکنه 😂

سوال های مرتبط