بچها این سنو الان دادم ببینید چطوره

تصویر
۹ پاسخ

فک کنم چون هوا گرم شده اینجوری شده
اکثرا آب دور جنین شون لب مرزه 🤷

خداروشکر خوبه

عزیزم شما سرویکستون رو چک نکردین؟

سنو گفت اب دور بچم لب مرزه چرااااا

آب زیاد بخور همه چی خوبه میوم هم داری به دکترت بگو
قند نداری هندوانه هم بخور خوبه واست وزنش نرماله

خوبه عزیز

ماشاالله وزنش هم خوبه من ۳۲هفته ۱۶۵۰بود

میوم دارین ب دکترتون بگین

خوبه گلم

سوال های مرتبط

مامان نیلا✨💖🌷☁️ مامان نیلا✨💖🌷☁️ ۴ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا ۷ ماهگی
مامان شاهپور مامان شاهپور ۶ ماهگی
مامان افرا مامان افرا روزهای ابتدایی تولد