سلام الان سنو دادم چطوره

تصویر
۵ پاسخ

همه چی نرمال وخوبه🙏🏻

وزن و ايناش خوبه ، سونوهاي قبليتم بريچ بود؟ برا من كه همش بريچ بود تا الانم بريچ مونده

آره خوبه عزیزم

همه چی عالیه بریچ اگ نچرخه سزارین میشی

خوشبحالت بریچه🥲

سوال های مرتبط

مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان جیگیلی مامان جیگیلی ۱ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری
مامان سارا مامان سارا ۱۱ ماهگی
مامان زنبور کوچولو 🐝 مامان زنبور کوچولو 🐝 ۸ ماهگی
مامان شاهان💙 و نیلا❤ مامان شاهان💙 و نیلا❤ ۷ ماهگی