خانما کسی مکمل اکتی ناتال مصرف میکنه؟
پلاس خوبه یاساده؟

۳ پاسخ

من ساده

من ساده میخورم
چون دکترم نگفته امگا بخورم

پلاس امگا ۳ هم داره ساده نداره باید جدا بخوری

سوال های مرتبط

مامان لیانا و نیلا🫀 مامان لیانا و نیلا🫀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
سعیده سعیده قصد بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان آسمان مامان آسمان هفته سی‌وهفتم بارداری