من دوس ندارم
من کلا اینجوراسمارو دوست ندارم
محیا قشنگه
مهیاس ومهوا هم قشنگن
هرچی ازنظر خودت قشنگه بزار
قدیمیه
خیلی قشنگه
قدیمیه
بهتر از این عجیب غریباس
من ذوست دارم بچم پسر شد گذاشتم مهیار .
چون احساس میکنم وقتی صداش میکنم یه اوای قشنگی داره
ببین اصلا هرچی به دل خودت نشست بزار
نظر خودت مهمه
خوبه ولی قدیمی
من دوست ندارم سلیقه ایه
دوسندارم
من دوست دارم
معمولی اسم قشنگتر هم هس
قشنگه دوست دارم
من زیادنمیپسندم
اسم خوبیه
بهتر از اسمای عجیب غریبه
قشنگه دوست دارم
معمولیه
آره قشنگه حس بدی ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.