۵ پاسخ

من پسرم و رامپر میپوشونم راستش حرم هم شبا میریم روزا خیلی گرم بچه داغون میشه

خوشبحالتون میریدحرم هر ساعت هر وقت من تا الان نتونستم برم انقدر دلم میخواد حداقل یکبار برم حرم امام رضا 🥲🖤❤️

هوا ابری هستش الان نیم ساعت پیش بارون میومد ..معلوم نیس دقیق چطوره ظهر آفتابی بود ک پنکه روشن کردم از گرما باز بارون اومد الآنم ابریه میگن تا شنبه هوا همینطوره تقریبا

منم میخوام بدونم .چون دوست دارم بیام مشهد🥲🥲

استین دار نخی تنش کن پوستش نسوزه کلاهم سرش کن از اون ماشین برقی های حرم هم حتما سوار شو یا عصر برو یا شب

سوال های مرتبط

مامان دوتاپسرام مامان دوتاپسرام ۷ ماهگی