اب هوای هرجایی متفاوته عزیزم من از وقتی بدنیااومده زیر کولره کلا نازک میپوشونمش کلفت گرمه برای اینجا
منم رامپر میپوشونم یا بادی اصلا کولر نمیزنم
کولر خاموش
اینجوری
البته بخاطر ختنه میترسم چیزی پاش کنم
این ملافم بازیچه دستشه هی میندازتش پایین 🤣
بادی یه وقتایی هم شلوار
بادی یا رامپر میپوشونم تایمیم ک گرم باشه کولر رو دور کند میزنم یکم ک خونه خنکشد خاموش میکنم
روب روی کولر نرار و بلیز استین بلند و شلوار بپوسون
من بادی استین کوتا میپوشم ولی زیر باد مستقیم نمیزارمش
کولر روشنه تو خونه آستین بلند و شلوار ، بیرون لباس هرجورباشه رکابی اینا
نیم آستین یا شلوار نازک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.