۱۷ پاسخ

ما خوزستان گرمه آستین کوتاه یا رکابی تنش میکنم ولی هر اتاقی برم کولر ی اتاق دیگه رو میزنم

زیردکمه و شلوارک یا شلوار نخی میپوشونم کولرم روشنه،فقط مستقیم جلو کولر نمیخوابونمش

من خونمون سرده پسرمو دو تا میپوشونم میزارمش اتاق خواب بازم سرده وقتی بیارم تو سالن کولر خاموش میکنم

اوووی خداااا 😍😍😍😍

انقدررر سرد شده شمال هنوز لباس گرم میپوشه☔️

عزیزممممم

زنده بادقلدورگهواره🥹😍

ای ننههههههه
من فقط زیر دکمه ای میپوشم
رکابی و آستین کوتاه

وای وای قربونش😍

زیر پیرهنیشووووو
استغفراللههههههه بزنی ت دهنش

من عین لباساش میخوام🥺

ایی خداااااا

ای خدا لباسشو 🥰😍😘

الهیییی تیپش داش مشتیش😍😍

وای خدا😂

آخ ننه به قوربونش با اون رکابی مردونش😂😍😘

اووووخودا تیپتو قربون ننه😍🥹

سوال های مرتبط

مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی