ب بچهاتون ضدآفتاب میزنید؟

۷ پاسخ

دخت من تازه به دنیا اومده بود از دکترش پرسیدم گفت تهران بزن
چون هوا آلوده تست

فعلا واسه بیرون دست و پاهاش واسش موستلا میزنم

آره میزنم اکثر ضدآفتاب کودک بر پایه ای زینک هست من از داروخانه پرسیدم گفت ضرری نداره الانم چند روزه استفاده میکنم

نه.

نه .سعی میکنم بیرون نبرم .یا توگرما
یکسال ب بعد یکم رولپاش میزنم چون باد گرمم صورتش قرمز میکنه

زیر ۶ ماه ممنون هست
از زینک خودش استفاده باید کرد

نه ضرر داره به نظر من

سوال های مرتبط

مامان پانیذ مامان پانیذ ۴ ماهگی