۱۱ پاسخ

ان ان میزنم

منم کرم اتوپیک ایروکس میزنم واقعا کرم محشریه

مرطوب کننده فیروز

پوست دختر منم خیلی خشک شده و زبر شده
دیشب براش مرطوب کننده بچه ای ایروکس خریدم
۳ بار در روز میزنم براش

سلام
دهن بچم خشک میشه باید چیکار کنم ؟؟تازه شده یک ماهش

ابرسان و مرطوب کننده فیروز اونکه دونه های رنگی داره

هیچی پوستش از الان به کرم عادت بدیم ،

هیچی😂

الوینا
کودک

ایروکس خیلی خوبه

کرم صورت سالووتو

سوال های مرتبط

مامان هانیسا مامان هانیسا ۱ ماهگی
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی