چندتالباس به بچه هاتون میپوشونید

۱۸ پاسخ

یه زیر دکمه و استین بلند و شلوار

یه بادی آستین کوتاه و شلوار یا سرهمی

یه زیر دکمه ای با شلوار

ی زیر پیرهنی و ی استین بلند
و شلوار
لباس راحتین دیگ نازکن

یه بادی با ی بلوز آستین بلند با ی شلوار
نازکن دیگه

بستگی به خونتون داره که هنوز سرده با گرمه.ما دوسه روزه گرم شده دیگه فقط به آستین بلند و یه شلوار تنش میکنم بیشتر از این کل بدنش جوش گرمی میشه

یه رکابی یه آستین کوتاه یه آستین بلند از اول اینطوری پوشوندم

یه بادی نیم استین و بلوز شلوار روش
شهرکرد هنوز خنکه

یه زیر دکمه
با استین بلند روش و شلوار

یه بلوز نازک و شلوار یا شلوارکش

ی بادی فقط

یکی هم بزور تحمل میکنه خیلی گرماییه

چندتاا؟؟ یه رامپر داره پسرم گشاد و نخی و نااازکه ک بدنش و پوشکش از زیرش مشخصه وقتی بخایم بریم بیرون هرچی براش بپوشم از گرما ناراحته و بیقراره تااینو بشورم خشک کنم براش بپوشم😂😂😂
هرچی لباس خریدم هیچی فقط اینو میپوشه فقط خونمون چون خیلی سرده براش سرهمی میپوشم ک اگه پتو روخودش ننداخت سرما نخوره

بادی و شلوار
رامپر بعضی وقتا

ی زیر دکمه ای آستین بلند یا کوتاه یا حلقه ای

یدونه
زیر دکمه رکابی تنها
تیشرت و شلوار
تیشرت شورت
نهایت استین بلند و شلوار

یکی از این حالتا ولی ی لایه میپوشونم

دوتا زیر پوش و یه مانتویی برا روش

لباس نوزادی داریم  از ۱۰۰تومن باورت میشه ؟
کلی ست های بلوز شلوار فقط۳۰۰/۴۰۰تومن😳😮
چون ما خودمون تولیدی لباس داریم😉
یه کانال پر از لباسای قرطی و جینگول برای سایز صفر تا۶ سال
ارسال فوری به سراسر کشور✅️
ادرس کانال پیامرسان بله:
@hanakidss
ثبت سفارش در پیامرسان بله:
@hanaakids
تماس:
۰۹۱۰۲۷۷۵۴۳۵
کانال و تازه تشکیل دادیم قبل از این فروشمون حضوری بوده🌷

سوال های مرتبط