یه زیر دکمه و استین بلند و شلوار
یه بادی آستین کوتاه و شلوار یا سرهمی
یه زیر دکمه ای با شلوار
ی زیر پیرهنی و ی استین بلند
و شلوار
لباس راحتین دیگ نازکن
یه بادی با ی بلوز آستین بلند با ی شلوار
نازکن دیگه
بستگی به خونتون داره که هنوز سرده با گرمه.ما دوسه روزه گرم شده دیگه فقط به آستین بلند و یه شلوار تنش میکنم بیشتر از این کل بدنش جوش گرمی میشه
یه رکابی یه آستین کوتاه یه آستین بلند از اول اینطوری پوشوندم
یه بادی نیم استین و بلوز شلوار روش
شهرکرد هنوز خنکه
یه زیر دکمه
با استین بلند روش و شلوار
یه بلوز نازک و شلوار یا شلوارکش
ی بادی فقط
یکی هم بزور تحمل میکنه خیلی گرماییه
چندتاا؟؟ یه رامپر داره پسرم گشاد و نخی و نااازکه ک بدنش و پوشکش از زیرش مشخصه وقتی بخایم بریم بیرون هرچی براش بپوشم از گرما ناراحته و بیقراره تااینو بشورم خشک کنم براش بپوشم😂😂😂
هرچی لباس خریدم هیچی فقط اینو میپوشه فقط خونمون چون خیلی سرده براش سرهمی میپوشم ک اگه پتو روخودش ننداخت سرما نخوره
بادی و شلوار
رامپر بعضی وقتا
ی زیر دکمه ای آستین بلند یا کوتاه یا حلقه ای
یدونه
زیر دکمه رکابی تنها
تیشرت و شلوار
تیشرت شورت
نهایت استین بلند و شلوار
یکی از این حالتا ولی ی لایه میپوشونم
دوتا زیر پوش و یه مانتویی برا روش
لباس نوزادی داریم از ۱۰۰تومن باورت میشه ؟
کلی ست های بلوز شلوار فقط۳۰۰/۴۰۰تومن😳😮
چون ما خودمون تولیدی لباس داریم😉
یه کانال پر از لباسای قرطی و جینگول برای سایز صفر تا۶ سال
ارسال فوری به سراسر کشور✅️
ادرس کانال پیامرسان بله:
@hanakidss
ثبت سفارش در پیامرسان بله:
@hanaakids
تماس:
۰۹۱۰۲۷۷۵۴۳۵
کانال و تازه تشکیل دادیم قبل از این فروشمون حضوری بوده🌷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.