بلخره منم دیروز ساعت ۵و نیم زایمان کردم🥲😍

۹ پاسخ

اززایمانتون یکم میگید چجوری گذشت؟؟ طبیعی قابل تحمل هست ازپسش برمیایم بنظرتون؟؟؟

به سلامتی عزیزم مبارک باشه❤️

ان شالله که زودتر راحت بشی بغلش بگیری❤️🌹

به سلامتی عزیزم 🩷

بسلامتی مبارک باشه گلم ان شالله. نی نی خوش روزی و خوش قدم. باشه
ان شالله ماهم زود راحت شیم😂😂

طبیعی؟ چند هفته ای

مبارکه قدمش😇🥰

به سلامتی مبارک باشه
طبیعی بودی

بسلامتی مبارک باشه 🥺♥️

سوال های مرتبط

مامان پناه‌من🌱 مامان پناه‌من🌱 ۷ ماهگی