اینم طرح جدیدم باراپید
#فرزندپروری
#شیرخشک

تصویر
۷ پاسخ

خیلی قشنگه،،،،، من هیچوقت نقاشیم خوب نبود حتی در حد یه بچه ی کوچولو هم نمیتونم نقاشی بکشم

منم گلشو کشیدم
خیلی قشنگه

وای شوهر منم مثل تونقاشی میکشهه
من عاشق نقاشیاشم🥰😍

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

اوووو چه کردی🥰😍

خیلی زیباشده 🤌

افرین چقدر این طرحت متفاوت و زیباست

سوال های مرتبط

مامان ئالان مامان ئالان ۴ سالگی