خانم کجاها درجه زردی رو میگیرن؟؟؟

۶ پاسخ

آزمایشگاه کوثر شهریار متخصص ها دارن

یه دستگاه هست حالت تب سنجه بعضی از دکترا دارن بعضی ها ندارن اگه هم نداشته باشن آزمایش می‌نویسن خون میگیرن ازش از طریق خون معلوم میشه

ببر دکتر صبور خ سوم گیشا روزهای زوج از ساعت ۷ صبح هست
با دستگاه چک میکنه

ببر پیش متخصص دستکاه بندار بهتر از گرفتن خون

لوازم پزشکی ها دستگاهشو دارن مثل تب سنجه

آزمایشگاه

سوال های مرتبط

مامان حلماوهیراد مامان حلماوهیراد ۸ ماهگی
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان هوراد هومان🫀🌱 مامان هوراد هومان🫀🌱 ۹ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۴ ماهگی
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۵ ماهگی