خانمایی ک لیدی میل میخورین چند اسکوپ میریزین تو لیوان؟

۵ پاسخ

من دکترم بهم نداده بود ولی خودم بهش گفتم خوراکم کمه بهم بده الانم روزی دوتا اسکوپ توی شیر میخورم بنظرتون چاق میشم از الان بخورم؟

این پودر و چند هفته دکتر میده من سی هفته ام به من نداده

دوتا. روش نوشته دیگه

دوتا اسکوپ می‌ریزم روی خودش هم نوشته

یدونه اونم بعد صبحانه

سوال های مرتبط

مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 ۴ ماهگی
مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی