چطوره؟

#شیرخشک#پوشک# رفلاکس

تصویر
۶ پاسخ

مبارکش باشه.منم اینو گرفتم برای دیار

تصویر

خیلی قشنگه مثل کفشا پسرمه مبارک باشه عزیزم

کفش خیلی سگ جونین ماشالله صد سال میسه پوشوند هیچوقتم از مد نیوفتاده از وقتی یادمه از بچگیم این مدل صندلا بودن و هستن و خواهند بود

من پارسال از اینا گرفتم امسال هم میخام بگیرم مبارکش باشه

مبارکه

خیلی خوشگله مبارکه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🌙 مامان ماهلین 🌙 ۱ سالگی
مامان شایلی مامان شایلی ۲ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۱ سالگی
مامان دیانا👼🏻🍓 مامان دیانا👼🏻🍓 ۲ سالگی