دختر من خیلی وقته ک دیگ پوشک نمیشه
حدود یک سالی هست ک دیگ پوشک نگرفتم برایش
خیلی سخت بود خیلی خودشو کثیف میکرد ولی الان خداروشکر چند وقته دیگ کلن خودش میگه میبرمش
در واقع نباید بکنی
یکی دوبار تو شلوارش جیش کنه بدش میاد و کم کم یاد میگیره که بهت بگه
آره بگیر الان یزرگ شده میفهمه بیشتر همکاری میکنه
نه دیگه پوشک نبند کثیف کاری هم کرد فدا سرش طبیعیه کم کم یاد میگیره بعدش میشوری همه رو تمیز میشه
هر ۲۰ دقیقه ببر لابلاش هم هی قصه بگو داستان از خودت بچین
جیش کثیفه پی پی اییه حال بهم زنه ما نباید تو خودمون جیش کنیم باید بریزیم بیرون 🤣 میکروبیه
از این حرفا 😂
مثل من و بابا ببین پوشک نمیبندیم بزرگیم میریم دسشویی نوام دیگه بزرگ شدی خانوم شدی
من مرحله آوینم🤣😂پوشکم هست ولی همش میره دستشویی جیش کنه پی پی کنه
من گرفتم خلاص 🤪
منم تازه شروع کردم.شورت میپوشونمش، تندتند میبرمش سرویس.
براش برچسب بخر بعد از هربار بهش بده بچسبونه. براش دست بزن. تشویق کن.
شما چون دوتا بچه داری یه کم سختتره کارتون.
ن اصلا پوشک نگن
کار اشنباهی ک من چند وقت پیش گردم رو نکن
حتی شورت آموزشی هم اگ میتونی نپوشون اول هر ۲۰ دقبقه ببر بعد هر چی میره تابمشا بیشتر کن بعدم شبا سعی کن اب و چیزای سردی بهش ندی
ن دیگ پوشک نکن شرت آموزشی بگیر جایی رفتی پاش بده هر ۲۰ دقیقه ببر دستشویی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.