خیلی پهلوهام و زیر شکمم درد پریودی هس چرا اینجوری میشه😓

۳ پاسخ

عزیزم منم دارم ۲روزپیش نوبت دکترم داشتم گفت ک عادیه امااستراحت کن وقرص هیوسین بهم دادشماهم ب دکترت بگوشایدبهت داروبده
البته من ازاول شیاف ودوفاستونم استفاده میکنم بااین حال بازم دردای پریودی دارم

منم همینجوریم دکترم گف کار نکن من کاری نمیکنم یه ظرفی میشورم ی شامی درست میکنم

سلام منم همینجوری بودم به دکترم که گفتم شیاف پروژسترون بهم داد که زایمان زودرس نیارم و آزمایش ادرار دادم
حتما به دکتر تون بگید و آزمایش بدید احتمال داره بخاطر عفونت ادراری هم باشه

سوال های مرتبط

مامان پارسا💙آوین💗 مامان پارسا💙آوین💗 هفته چهلم بارداری