عزیزم منم دارم ۲روزپیش نوبت دکترم داشتم گفت ک عادیه امااستراحت کن وقرص هیوسین بهم دادشماهم ب دکترت بگوشایدبهت داروبده
البته من ازاول شیاف ودوفاستونم استفاده میکنم بااین حال بازم دردای پریودی دارم
منم همینجوریم دکترم گف کار نکن من کاری نمیکنم یه ظرفی میشورم ی شامی درست میکنم
سلام منم همینجوری بودم به دکترم که گفتم شیاف پروژسترون بهم داد که زایمان زودرس نیارم و آزمایش ادرار دادم
حتما به دکتر تون بگید و آزمایش بدید احتمال داره بخاطر عفونت ادراری هم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.