مامانا چیکار کنم که دیگه ۳۷ هفته زایمان کنم؟؟

۱۷ پاسخ

نی نی شما چیه

من بچه دوممه اولی دختر بود 8سالشه این دومی پسره طبیعی هستم بچم سفالیکه

من از ماه 6 پای سمت چپ کلا خواب میره و بی حس میشه دکتر بهم منیزیم داد خوردم تاثیری نداشت فعلا تحمل میکنم چون چاره دیگه ای ندارم تا نی نی دنیا بیاد ببینم خوب میشم

بچه اولته

منم سر پا وایمیستم میام دراز بکشم زیر شکمم سمت راست درد میگیره

منم دوس دارم زودتر زایمان کنم دو روز پیش کل خونه رو زیر فرش ها رو همه رو جارو زدم یه کم زیر شکمم درد گرفت ولی خوب شدم

میگم شما رابطه پهلو به پهلو دارین

توعین منی😂😂😂منم عجله دارم اخرش این عجله کردن یهو برعکس نشه برامون تا41هفته بشیم😥😥

باید با دکترت صحبت کنی
من سر بچه ام اختمال زایمان زودرس بهم داد دکترچون‌بچه بشدت پایین بود
ولی۳۸/۲روز بدنیا اوردمش

اصلا خوب نیست
من برادرزاده م ۳۷ هفته دنیا اومد ۴ـ۵ روز تو دستگاه رفت

منم میخام تو 39الی 38هفته زایمان کنم نمیخام بمونم تو 40هفته که به زور آمپول فشار زایمان کنم

مگه می‌خوایی سزارین بشی که 37 هفته می‌خوایی زایمان کنی

زوده مگ اینک رحمت باز شه من امروز رفتم اصلا باز نیس تازه باید کلی ورزش کارای سنگین کنم و پیاده روی

اگر بچت پسر باید ۳۹ زایمان کنی منم به دکترم گفتم گفت میره دستکاه

میدونم خسته شدی ولی‌اون یک هفته ام برای بچه ات عالیه
اگه سزارین هستی۳۸/۴روز‌رایمان کن اگه طبیعی بذار سر وقت به نفع بچه ات هست

بذار هروقت خودش میاد بیاد
خدایی نکرده مشکل ساز میشه

چرا انقد زود

سوال های مرتبط

مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی