۱۲ پاسخ

من اصلا پوست نمی‌گیرم فقط ریز میکنم

ولی آلبالو و گیلاس زوده از الان

بله عزیزم

مرسی ازتون

من البالو با پوست دادم گزاشتم تو پستونک میوه خوری

نه نمی‌خواد
من همینجوری میدم
فقط بازش کن گیلاس و داخلش کرم نباشه

من پوستشو میگیرم نمیدونم

مامانا یه سوال 👀💛
نی‌نی‌ت غذا خوردنش اذیتت می‌کنه؟ یا حس می‌کنی برنامه‌اش اصولی نیست؟ 😔🍲

اینجا قراره خیالت راحت شه 😍👇
فرقی نداره کوچولوت:
✨ بدغذا باشه یا بهونه‌گیر
✨ تازه شروع کرده غذای کمکی
✨ یا می‌خوای یه تنوع خوشمزه به برنامه‌ش بدی

حتی اگه درگیر اینایی:
💛 یبوست
💛 رفلاکس
💛 یا حساسیت غذایی

من کنارت هستم تا یه برنامه خوشمزه، مقوی و اصولی داشته باشی 🥣🍓

🎁 یه خبر خوب:
برات «مشاوره رایگان + برنامه یک‌روزه» دارم 😍

اگه خواستی فقط کافیه 👇
👉 پیام بده: @Atena_0422
👉 یا بیا کانال: @ninifoodartam

✨ بنویس «برنامه رایگان»

نه هسته رو در بیار بده بخوره

پسر من خیلی دوس داره جفتشو

پوستشو میگی حساسیت زاست؟

اخه خیلی سخته پوست میگیریم هیچی نمیمونه اازش

نه بابا چه پوستی داره مگه

ب شدت حساسیت زاس شنیدم

سوال های مرتبط