من وبار ترشی و شوری داشتم بچم دختره
خیر پسره
ربطی نداره 😑من ویارم و بدنم و شکمم علائمام ب دختر میخورد همه ام میگفتن دختره ولی پسر شد 😂حتی بچه ام بدنیا اومده بود ب مامانم میگفتم برو نگاه کن ببین پسره یا دختره انقدر ک اطرافیان گفته بودن همه چیت ب دختر میخوره حتما سونوگرافی اشتباه بهت گفته 🤦♀️
من که ترشی وحشت ناک می خوردم ودختر بود
اره😍من که عاشق کیک و کلوچه و شیرینی ام😋😋😋
نه عزیزم دخترویارترشی
ربطی نداره. من ی مدت هوس شیرکاکائو و کیک داشتم. نینیم پسره
نهه خودم ویارم بیشتراش شرینیه نی نی ام پسرره
وای منم عاشق کیک و شیرینیامممم 😍😍
البته از قبل بارداریمم بودم
من قبلا شیرین با ترش دوست داشتم الانم همینطور عاشق هردوتاشم، باغذا ترشی میخورم بعدش شیرینی،،، نی نیم دختره😍
من ک از شبرینی متنفررررررم نی نی مون دختره
ربطی نداره من خودم عاشق ترشی و لواشک اینا بودم دخملی شد
نه ربطی نداره
نه عزیزم ربطی نداره من خودم به چیز خاصی ویار نداشتم بچم دختره
من ک سر دخترم اولا کلا ترش خوردم آخراش شیرین خوردم
میگن چیزای شیرین پسره
و چیزای ترش دختره
تو ۱۸ هفته تشخیص ندادن؟
بنظرم ربطی نداره
ولی خب اینطور میگن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.