ویار کیک و چیزای شیرین دختره؟؟؟

۱۸ پاسخ

من وبار ترشی و شوری داشتم بچم دختره

خیر پسره

ربطی نداره 😑من ویارم و بدنم و شکمم علائمام ب دختر می‌خورد همه ام میگفتن دختره ولی پسر شد 😂حتی بچه ام بدنیا اومده بود ب مامانم میگفتم برو نگاه کن ببین پسره یا دختره انقدر ک اطرافیان گفته بودن همه چیت ب دختر میخوره حتما سونوگرافی اشتباه بهت گفته 🤦‍♀️

من که ترشی وحشت ناک می خوردم ودختر بود

اره😍من که عاشق کیک و کلوچه و شیرینی ام😋😋😋

نه عزیزم دخترویارترشی

ربطی نداره. من ی مدت هوس شیرکاکائو و کیک داشتم. نینیم پسره

نهه خودم ویارم بیشتراش شرینیه نی نی ام پسرره

وای منم عاشق کیک و شیرینی‌امممم 😍😍
البته از قبل بارداریمم بودم

من قبلا شیرین با ترش دوست داشتم الانم همینطور عاشق هردوتاشم، باغذا ترشی میخورم بعدش شیرینی،،، نی نیم دختره😍

من ک از شبرینی متنفررررررم نی نی مون دختره

ربطی نداره من خودم عاشق ترشی و لواشک اینا بودم دخملی شد

نه ربطی نداره

نه عزیزم ربطی نداره من خودم به چیز خاصی ویار نداشتم بچم دختره

من ک سر دخترم اولا کلا ترش خوردم آخراش شیرین خوردم

میگن چیزای شیرین پسره
و چیزای ترش دختره

تو ۱۸ هفته تشخیص ندادن؟

بنظرم ربطی نداره
ولی خب اینطور میگن

سوال های مرتبط

مامان دلاناجون مامان دلاناجون هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حسین بالام 💙 مامان حسین بالام 💙 ۱ ماهگی