مامانا چیزای شیرین چقدر می‌خورید در روز؟

۱۴ پاسخ

من متنفرم از چیزای شیرین فقط ترشی و‌شوری میخورم مخصوصا شوری

زیاد😐😂🤧

تقریبا هیچی
فقط قند با چای
سر ایهان خیلی میخوردم ۲۶ تا اضاف کردم سر این یکی بچم نمیخورم اصلا وزنم کم کردم

در حد صفررررر اصلا دوست ندارم

من میخورم متوسط دوس دارن زیاد دوس ندارم تنها چیز ترشی ک دوس دارم عاشقش شدم آبلیمو. و لیمو تازس انقد میخورم چشم سفید میشه😂

عزیزم تو هفته های بالاتر بدن مقاومت به انسولین پیدا میکنه از هفته ۱۸_۱۹ دیگه باید رعایت کرد
ازمایش دیابت بارداری هفته ۲۴_۲۸هست و من با اینکه شیرینی خیلی کم میخوردم قندم خیلی بالا بود مجبور شدم نون برنج سیب زمینی ماکارانی رو بزارم کنار

من قند ندارم ولی رعایت میکنم

مم بیشتر چیزای ترش و شور میخورم ولی شیرینی هم هرازگاهی میخورم. مثلا یه شکلات پشمکی شکلاتی میخورم و سعی میکنم چیز شیرین دیگه ای نخورم چون باید مراقب قندم باشم

من زیاد دوست دارم ولی کنترل میکنم به معده ام نمیسازه استفراغ میکنم شیرینی رو 🥲🥲🥲

من اصلا دوس ندارم اصلا نمیخورم

من زیاد نه

من دوس دارم ولی نمیخورم چون قنددارم گاهی اوقات میخورم

هیچ من قندم لب مرزه😑

منم زیاد

سوال های مرتبط

مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 ۶ ماهگی
مامان آروین و راوین مامان آروین و راوین ۱ ماهگی
مامان پسرکوچولوم مامان پسرکوچولوم هفته بیستم بارداری