من ارتدنسی میدم از همین مارک
من خریدم ۲۵۰،بنظرم خوبه،یکی از دوستامم برا دخترش گرفته بود عالی بود
دختر من که بجز این هیچی نمیخوره ۴تا پستونک دیگه براش خریدم اصلا نخورد فقط بادامی بی بی لند میگیره😐😐
ارع همه میگن بچه از اینا فقط میگیره
واس منم شبیه همین هنو بچم دنیا نیومده دوطرف ارتودنسیه
پسر من نه اینو گرفت نه ارتودنسی رو، دوتاشو میندازه بیرون ازدهنش
پسرم یموقع میگیره یموقع ن
اره من دخترم ازش راضیه😅
چنده قیمتش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.