مامانا این پستونک بادامی بیبی لند خوبه ؟؟

تصویر
۹ پاسخ

من ارتدنسی میدم از همین مارک

من خریدم ۲۵۰،بنظرم خوبه،یکی از دوستامم برا دخترش گرفته بود عالی بود

دختر من که بجز این هیچی نمیخوره ۴تا پستونک دیگه براش خریدم اصلا نخورد فقط بادامی بی بی لند میگیره😐😐

ارع همه میگن بچه از اینا فقط میگیره

واس منم شبیه همین هنو بچم دنیا نیومده دوطرف ارتودنسیه

پسر من نه اینو گرفت نه ارتودنسی رو، دوتاشو میندازه بیرون ازدهنش

پسرم یموقع میگیره یموقع ن

اره من دخترم ازش راضیه😅

چنده قیمتش

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته سیزدهم بارداری
مامان هیرمان مامان هیرمان ۱ ماهگی