۷ پاسخ

منم علائم ندارم امروز روز ۱۱ آزادسازیه

به علائم توجه نکن

روز 14تست بزنید

من روز 13 ام امروز یکم زیرشکمم تیر کشید ودردای پریودی میاد ومیاد تا دیروز علائم نداشتم

شما بعد آزاد سازی چند بار و کی اقدام مبکنین؟
من فقط ۳ بار اقدام داشتم فکر میکنم نگیره🥺

هنوز مونده انشالله جواب مثبت میگیری

منم روز یازده هستم علایم ندارم 😭

سوال های مرتبط