منم علائم ندارم امروز روز ۱۱ آزادسازیه
به علائم توجه نکن
روز 14تست بزنید
من روز 13 ام امروز یکم زیرشکمم تیر کشید ودردای پریودی میاد ومیاد تا دیروز علائم نداشتم
شما بعد آزاد سازی چند بار و کی اقدام مبکنین؟
من فقط ۳ بار اقدام داشتم فکر میکنم نگیره🥺
هنوز مونده انشالله جواب مثبت میگیری
منم روز یازده هستم علایم ندارم 😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.