راستی من یکم کره هم میندازم
بادام با اب داغ خیس بده بعد پوستشونو بکن
با یکم آردبرنج و آب میکسشون کن بزار بپزه تا غلیظ بشه
(من برای پسرم یدونه خرمای بدون پوستم میندازم که طعم شیرینم داشته باشه)
بادام اسیاب شده .شیر .ارد برنج
اگه نی نی ات رفلاکس داره حریره بادوم نده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.