۴ پاسخ

راستی من یکم کره هم میندازم

بادام با اب داغ خیس بده بعد پوستشونو بکن
با یکم آردبرنج و آب میکسشون کن بزار بپزه تا غلیظ بشه
(من برای پسرم یدونه خرمای بدون پوستم میندازم که طعم شیرینم داشته باشه)

بادام اسیاب شده .شیر .ارد برنج

اگه نی نی ات رفلاکس داره حریره بادوم نده بهش

سوال های مرتبط

مامان بشه مظلومم🥺💔 مامان بشه مظلومم🥺💔 ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۸ ماهگی
مامان دانیال👶🏻🍼🐣 مامان دانیال👶🏻🍼🐣 ۱۲ ماهگی
مامان پناه❤️💓 مامان پناه❤️💓 ۱۴ ماهگی
مامان مامان وروجک مامان مامان وروجک ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی