۶ پاسخ

هرچی دکتر گفته انجام بده ، دکتر بهتر میدونه

عزیزم منم از روز اول پسرم ی سینه رو بیشتر نمی‌خورد
اون یکی نداشت.تو گشنگی بهش بده مک بزنه راه نیفته اولش سخته بعدش راه نیفته.چون غده شیر با مکیدن شیر تولید می‌کنه الان خداروشکر داره اندازه میشه دوتاش

دلستر بخورررر
سوپ جوووو
صلح تا شب فقط چایی کمرنگ بخور
حتما مکمل ففول برست رو بگیر بخور

ای خدا چی بگم عزیزم پس همون کاری رو بکن ک دکتر گفته

از من به تو نصیحت اصلا بهش شیرخشک نده من چند ماهه درگیرم بچم شیر خشک که میتوره بالا میاره اصلا وزن نگرفته اگه برگردم به عقب اصلا بهش شیرخشک نمیدم

شیرت کمه شیرافزا بخور الان ک فصل هندونه و خربزه و طالبی میوه های اب دار بخور تا سینه هات جا باز کنه برا شیر
من وقتی پسرم داره شیر میخوره وقتی مک میزنه اون سینه رو حس میکنم ک داره شیر میاد توش

سوال های مرتبط