۴ پاسخ

بخاطر اینکه نباید یهویی بلند بشی
وقتی خوابی روبه کمر نباید همونجوری یهو بشینی باید ازسمت پهلو بلندبشی

منم وقتی یهویی بلندمیشم همیشه تحمدانم تیر میکشه

منم همینطورم شوهرم میگه واسه اینکه یهو بلند میشی یهو خودتو می‌ندازی

طبیعیه اروم باید بلندشی منقبضه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری