بخاطر اینکه نباید یهویی بلند بشی
وقتی خوابی روبه کمر نباید همونجوری یهو بشینی باید ازسمت پهلو بلندبشی
منم وقتی یهویی بلندمیشم همیشه تحمدانم تیر میکشه
منم همینطورم شوهرم میگه واسه اینکه یهو بلند میشی یهو خودتو میندازی
طبیعیه اروم باید بلندشی منقبضه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.