مامانا شما بچه تو سن پسر منو میبرید هییت

۱۵ پاسخ

ن گلم.

من امشب بردم خیلی اذیت شد بچم
هواهم گردوخاک بدتر😢دیگه نمیرم

نه ، جایی ک صداهای بلند هست نبر

من از شب ششم میخوام ببرم

من نه چون بچم هم رفلاکسه هم ساعت ۱۰ خوابش میاد خیلی بی قراری می‌کنه اگر اون ساعت سر و صدا باشه نخوابه دیگه کل شبش خراب میشه
تو خونه شمع گرفتم برای دل خودم روشن کنم
می مونم خونه مادرم بعد آخر شب میرم خونه تا شوهرم از هئیت بیاد فیلم می بینم و شمع روشن میکنم تا بیاد

اره میبرم

دوست دارم ببرم ولی هم داخل هیئت کولر مناسب نداره میترسم گرمایی شه هم پسرم سر شب می‌خوابه نمی‌خوام خوابش بهم بریزه

من میبرم هرشب

توروخدا به بچه منم دعا کنید تو هیعت

من برای علی اصغر میبرمش

سلام عزیزم من تازه ختنه کردم ۵۶ روزشه یکم بهتر بشه میبرمش

مال من از توهم کوچک تره میبرم جمع هم میبرم شیر خوارگان

نه اصلا عزیزم
نه هيئت و نه عروسی و نه هرجایی که سروصدا زیاد باشه بی نهایت روی تکامل مغز نوزاد تاثیر منفی داره

من دیشب بردم بچه خیلی فضول بود همش جیغ میزد حرف میزد می‌چرخید به شکم و کلی کار کرد

سلام ببر مشکلی نداره من پسرم۵۰روزش همجا میبرم

سوال های مرتبط