خانوما سونو رو برام میتونید تفسیر بزنید
سونو رشد هست🙂

تصویر
۴ پاسخ

ماشالا همه چیزش عالیه ان شاالله سلامت دنیا بیاد 🌺

همه چی دخترت نرماله و عالیه شکرخدا صدک وزنش هم ۳۵ هست عالیه همینجوری مکملا و خورد و خوراکتو پیش ببر ایشالا بالا سه کیلو بدنیا میاد

چرا اینقدر زود سنو رشد بچه نوشتن براتون عزیزم ؟؟

سونو رشد بچه هست!؟

سوال های مرتبط

مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماه 🌜☀️ مامان ماه 🌜☀️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی