مال تخمدان زده ۴.۱۸ نظرتون؟
سوم سیکلم بود که ازمایشو دادم

تصویر
۷ پاسخ

خوبه ذخیره تخمدانت... اصولا اینایی که پی سی ا هستن میگن ذخیره تخمدانی خوبی دارن.. منم باید این آزمایشو بدم خیالم راحت شه

همچی طبیعی

ذخیره تخمدانی مناسب

جریان چیه انتی تی پی ا زده🤔جالبه..

ظاهرا خودایمنی تیرویید نداری
انتی تی پی او نرماله
ذخیره تخمدانت هم ظاهرا خوبه

یه عکس کامل بزار که رنج ازمایشگاه معلوم باشه

خوبه که برا من 1/10بود

سوال های مرتبط