سلام میگم پرولاکتین ۲۶٫۱۷ برا دوران اقدام خیلی بالاس؟؟ سوم سیکلم آزمایش دادم

۲ پاسخ

پرولاكتيت بالاست خيلي

عدد ازمایشگاه چند بود ؟ بنظرم بالا نیست برای پرولاکتین خیلی از نکات قبلش باید رعایت کنی ، رعایت کرده بودی

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🤩 مامان نیلماه🤩 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهوین مامان ماهوین هفته بیست‌وششم بارداری