۶ پاسخ

خوبه عزیزم

از من ۲۱ بود چهار ماه پیش گفت لب مرزی قرص پرولاکتین داد ی دورع استفاده کردم
باز بعد سه ماه دوباره قرص داد بهم

خوبه ولی نباید ازاین حدودبیشتربشه

زیر ۳۰ خوبه

نرماله

اره خوبه

سوال های مرتبط