۵ پاسخ

خوبه میتونی اقدام کنی نمیدونی رو چند بوده ک بهت گفته باید تنظیم بشه

کم کاری یا پرکار مال من پرکاره قرص میخورم

همه چی خوبه

اره پایینه قرص میخوری

اره نرماله

سوال های مرتبط