فقط عزیزم کنار دارو ها باید خودت هم به بدنت کمک کنی
اگه آستری داشته باشی و همش به بچه فکر کنی استرس نمیذارع باردار بشی
من خودم استرس نمیزاشت باردار بشم
اون ماهی که باردار شدم اصلا به اقدام و بچه فک نکردم که خدارو شکر گرفت
انشاالله برا تو هم این ماه بگیره
این ازمایش نشون میده پریودهای منظمی داری درسته؟؟؟
ظاهرا همه چیزت نرماله خداروشکر....همسر هم بگید برن ازمایش اسپرم بدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.