لطفا ازمایشمو تفسیر کنید

تصویر
۳ پاسخ

فقط عزیزم کنار دارو ها باید خودت هم به بدنت کمک کنی
اگه آستری داشته باشی و همش به بچه فکر کنی استرس نمیذارع باردار بشی
من خودم استرس نمیزاشت باردار بشم
اون ماهی که باردار شدم اصلا به اقدام و بچه فک نکردم که خدارو شکر گرفت
انشاالله برا تو هم این ماه بگیره

این ازمایش نشون میده پریودهای منظمی داری درسته؟؟؟

ظاهرا همه چیزت نرماله خداروشکر....همسر هم بگید برن ازمایش اسپرم بدن

سوال های مرتبط

منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری
فاطمه‌مهوا💖 فاطمه‌مهوا💖 قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هشتم بارداری
مامان 🫀گل دختر‌🩷 مامان 🫀گل دختر‌🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رغد مامان رغد هفته سی‌ویکم بارداری
منتظر معجزه 💔💔 منتظر معجزه 💔💔 قصد بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری
لیلی لیلی قصد بارداری