شمام بعد سزارین هنوز درد دارین همچنان 🥲

۳ پاسخ

من هنوز سوزش دارم🥴تو چ انتظاری از خودت داری ۳ روزه

عزیزم تازه ۳ روزه زایمان کردی ، یک هفته اول خیلی سخته ، از هفته دوم یکم اوضاع بهتر میشه نگران نباش
من تا ۱ هفته وقتی از جام پا میشدم نفسم تموم میشد

من الانم زیر شکمم گاهی درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان سید متین مامان سید متین ۱۰ ماهگی