خانما بی بی چک رو الان هم میشه انجام بدم

۳ پاسخ

اره من این موقع زده بودم موقع حاملگی

اره هزیزم میشه

اره ولی مثل اول صبح هورمونا زیاد نیست
مثلا ممکنه هاله بندازه فقط
یا اصلا نداره

سوال های مرتبط

مامان ویرمان مامان ویرمان ۱۵ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۹ ماهگی
مامان کوچولو🐣❤️ مامان کوچولو🐣❤️ ۱ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۶ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری