نه من بعد از ظهر بود دو تا زدم هر دو درست بود
من شب زدم درست بود
ن هرموقع بخوای ولی صب چون ادرادت جمع شده و ناشتا هستی اب زیادی نخوردی پرنگ تره
نه فقط بهتره از اخرین باری که سرویس رفتی حداقل ۴ ساعت گذشته باشه و مایعات زیادی هم نخورده باشی
اگه اوایل بارداری باشه باید صبح بزنی تا دقیق نشون بده . اما اگه مثلا ۵ هفته اینا باشی دیگه تایمش فرقی نمیکنه چون هورمون به مقدار زیاد ترشح شده و هر موقع بزنی جواب میده .
من آخر شب زده بودم
درست هم بود ولی صبح بزنی بهتره
ن من شب زدم
اره عزیزم چون جواب دهی موقع صبح خیلی قویه با اولین ادارار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.