سلام بی بی چک حتما باید صبح انجام بدیم؟

۸ پاسخ

نه من بعد از ظهر بود دو تا زدم هر دو درست بود

من شب زدم درست بود

ن هرموقع بخوای ولی صب چون ادرادت جمع شده و ناشتا هستی اب زیادی نخوردی پرنگ تره

نه فقط بهتره از اخرین باری که سرویس رفتی حداقل ۴ ساعت گذشته باشه و مایعات زیادی هم نخورده باشی

اگه اوایل بارداری باشه باید صبح بزنی تا دقیق نشون بده . اما اگه مثلا ۵ هفته اینا باشی دیگه تایمش فرقی نمیکنه چون هورمون به مقدار زیاد ترشح شده و هر موقع بزنی جواب میده .

من آخر شب زده بودم
درست هم بود ولی صبح بزنی بهتره

ن من شب زدم

اره عزیزم چون جواب دهی موقع صبح خیلی قویه با اولین ادارار

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان ویرمان مامان ویرمان ۱۵ ماهگی