تصمیم بزرگیه ولی بعدا از اینکه بچه هات بی کس و کار نیستن و کنار همن لذت میبری
اگه شرایطشو داری خب بیار عزیزم
چقد خوب..😃
اتفاقا من چون خودم یدونه داداش دارم فقط و خیلی تنها بودم همیشه، میگم اگه خدا بخواد ۴ ۵ تا بچه میارم😁
حقشونه خواهر برادر داشته باشن خیلی خوبه برا رشد اجتماعی و روحی شون
البته تو این شرایط خیلی سخته ولی توکل به خدا 🌱
ازحرفم ناراحت نشو شاید چون پسرنداری دلت پسرمیخواد.منم یه پسردارم ولی خب دلم دختر میخواد بااینکه بارداریم ریسک داره برام ولی این ماه اقدامم تا ببینم خدا چی صلاح میدونه برام
اگه شرایطت اوکیه بیار
منم اونموقع دوست داشتم ۳ یا ۴ تا داشته باشم ولی شرایط بدنیم اجازه نمیدن همین دوتا رو خدا برام حفظ کنه دیگه به بچه اصلا فکر نمیکنم
ماشالله معلومه حوصلت خوبه من یکی که رد دادم سر بچه دوم
شما میخاری عزیزم. اینا علامت خارشه😂
خب بچه هات کوچیکن سخت میشه برات همونارو ب جایی برسون ...😅😅ماتواولیش موندیم فعلا تومرحله تولیدشیم خواهر خدا برات نگه داره
آخی عزیزم .خواهرم منم بچه خیلی دوست داره
حتما بارداری و زایمان اذیت نشدی. بچه هات آروم بودن. یا جتما جنست جور نیست. من قبلا سه تا بچه میخواستم. ولی اینقدر اذیت شدم. دیگه اسم بچه رو نمیارم. البته کلا دیگه نباید بچه دارم بشم.
نننننننننه تورو خداااا
خوش گذشته بهت😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.