۴ پاسخ

خدایاچی میشه ماهم باردارباشیم ۸روزدیگه بی بی مثبت دوخط ببینیم 😔

منم ۸روز ب موعود وعلایمی ندارم

منم ۸روز مونده هیچ علائمی ندارم 😕

حامله ای خواهر 😭😭😭 منم نی نی میخام

سوال های مرتبط