خانوما این جای بخیه سزارینمه نمیدونم چرا این شکلی شده

تصویر
۷ پاسخ

مامان ایهان هنوز پسرت موقعه خواب صدای ترمز دستی میده؟؟؟از من دیشب تا صبح اینجوری بود!نمی دونم چشه! اروغ داره یعنی؟این صدا از چیه؟

من دستم شکسته بود اول اینطور شد
رژودرم میزدم
اوکی شد

از منم مث شماست حالم بد میشه

رژودرم بزن گوشت اضافه آورده

من سزارینی نیستم ولی این شکلی شدم طبیعی 🥲

داره جوش میخوره از تو گلم به خارش هم میوفته یه مدت بعد خوب میشه

انگار گوشت اضافه اورده

سوال های مرتبط

مامان النا🧚‍♀️ مامان النا🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی