کی میدونه کرج بیمارستان کمالی اگه بری پساری بزاری هزینش چقدر میشه

۴ پاسخ

ولی بیمارستان کمالی اصلا خوب نیست.اصلاااااا مگر مجبور باشی بری.خداشاهده میگم لباس از تن مریض در اورد تن من کرد شلوار تمام خون بود روش.آسانسور خراب بود باید ۴طبقه رو هر سری میرفتی پایین سونوگرافی ببینن بقایا مونده یا نه.به خدا قسم میگم توالت فرنگیاش با توالت معمولیش بی نهایت کثیف بود منو فرستاد اول بخش تریاژ گفتم دستشویی دارم گفت برو اتاق بستری رفتم دیدم توالت فرنگی دستشویی کردن بزرگ نشستن بهشون گفتم گفت خودت برو بشور اومدم خودم شستم نشستم دیدم بغل زمین کنار توالت فرنگی هم یه نفر دستشویی بزرگ کرده اومدم بهشون گفتم گفت از بی فرهنگیشونه بعدش شما یجوری برخورد میکنی انگار بیمارستانو خریدی خدمه باید دراختیار باشن.خلاصه سرتو درد نیارم اتاق عمل هم که رفتیم کورتاژ کنیم دوره کرونا بود انقدر بی احترامی میکردن انقدر بی شخصیت بودن که امیدوارم خدا یه روزی لنگه خودشون بیشتر نه جلو پاشون بزاره

اگر بیمه داشته باشی پول نمیدی یا اگر بدی خیلی کم.من سقط کردم کورتاژ شدم با بیمه صدو خورده ای دادم پول زیادی نمیدی

عزیزم من اصلا راجب کمالی چیزای خوب نشنیدم

دولتی اگر بیمه داشته باشید ، هزینه خاصی نیست

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵🫀👶 مامان پسری🩵🫀👶 هفته سی‌ویکم بارداری