۴ پاسخ

بهترین آهن سیدراله
ولی ۷میلی گرمه
باید ۲ سیسی بدی

اهن
اا

گوچه منظورته؟؟میشه عکسشو ببینم ؟
من یادم رفت اسم قطره بچم چیه خارجیه فقط میدونم.
من همون یک سی سی بهش میدم

من دکترش گفت ۲ سی سی بدم
هر سی سی آهنش ۷ هست دکتر گفت نیاز بدنشون ۱۴ هست

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان ۱۵ ماهگی
مامان دلین🎀🧸 مامان دلین🎀🧸 ۱۱ ماهگی