۴ پاسخ

قبل سرکلاژ نمیدونم چند بود 16 خرداد اندازه گرفت 27 بود

من استراحتم نسبی هست مطلق نیستم ولی زیاد سرپا بودنی درد پریودی میگیرم

اره سرکلاژم

منم اینطورم گاهن الان از دیروز روی رحمم یکم درد حس میکنم و مثانم کشیده میشه یه حور حالت درد مانند دارم خیلی نگران میشم اینطوری بودنی

سوال های مرتبط

مامان Tala
🐣👧




Tehran مامان Tala 🐣👧 Tehran هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🐣💙🩵🐣 مامان 🐣💙🩵🐣 هفته بیست‌وششم بارداری