این خرابه چرا میگن منفیه یکی دیگه بزن
خرابه یکی دیگه بزن
خرابه یکی دیگه بزن
سلام عزیزم جوابش منفی هست
منفیه
چرا تو هر ماه تست میزنی تست هات حاله داره
انگار بی بی چک خودش. واسه بارداریت شک داره نمیدونه منفی هست یا مثبت
انشاالله ک مثبت باشه😂🥴
چه مارکی گرفتی عکسشو بزار که دیگه کسی نخره.جنس خراب و گرون میدن دست مردم
برامنم اینجوری شد خراب بود ولی پریودم شدم
خراب است
به نام خدا مثبت مال منم اولی همین جوری بود😅
خرابه یکی دیگه بزن
این بی بی چکا مثبت کاذب دارن فردا صبح با ی تست دیگه بزن
خرابه که
منفی احتمالا
چرا میگن منفیه 😂😂😂با اعتماد بنفس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.