۹ پاسخ

واااای چقدر جذابه 😋😋😋😋

ماهم توحیاط داریم اولا این طور بزرگ میشن بعدش کوچیک در میاد

ماهم از این انجیر داریم

اخه کجاش ب گلابی میخوره

ما به این میگیم انجیر ژاپنی
اگه جاش اوکی باشه و سایه نباشه همیشه همینطور درشت و خوشمزه ست اگه نه سایه باشه و بهش نرسی کوچولو میشه و بدمزه

وای مال درخت ما ماه بعد میرسن

ترشی اینارو خوردم اینقدر خوشمزه که نگو
با برنج بخوری فوق العاده

اینجا چین انجیر
منم میخوام

اوه چه بزرگه😂🤦

سوال های مرتبط

مامان محیا🩷 مامان محیا🩷 ۱ سالگی
مامان پسرام مامان پسرام ۱ سالگی
مامان اقاابوالفضل👶🏻🩵 مامان اقاابوالفضل👶🏻🩵 ۲ سالگی
مامان ابوالفضل😍 مامان ابوالفضل😍 ۲ سالگی
مامان کفشدوزک من🐞💝 مامان کفشدوزک من🐞💝 ۲ سالگی
مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ ۲ سالگی
مامان آوینا❤️ مامان آوینا❤️ ۲ سالگی
مامان پسریم😍🦋 مامان پسریم😍🦋 ۲ سالگی