واااای چقدر جذابه 😋😋😋😋
ماهم توحیاط داریم اولا این طور بزرگ میشن بعدش کوچیک در میاد
ماهم از این انجیر داریم
اخه کجاش ب گلابی میخوره
ما به این میگیم انجیر ژاپنی
اگه جاش اوکی باشه و سایه نباشه همیشه همینطور درشت و خوشمزه ست اگه نه سایه باشه و بهش نرسی کوچولو میشه و بدمزه
وای مال درخت ما ماه بعد میرسن
ترشی اینارو خوردم اینقدر خوشمزه که نگو
با برنج بخوری فوق العاده
اینجا چین انجیر
منم میخوام
اوه چه بزرگه😂🤦
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.